Några fler ändringar

Publicerad 2014-07-09 20:27:00 i Allmänt,

Som ni ser har det hänt en del med bloggdesignen, och mer ska ändras! Men ikväll har jag inte tid att fixa mer ä så, eftersom jag ska i duschen och sen ska jag ta ett möte med John Blund, måste få lite mer sömn inatt än vad jag har fått de senaste nätterna, och dessutom tänkte jag inte försova mig imorgon.. igen.
Dagen har för min del spenderats med arbete inomhus, vilket var ganska skönt. Ute är värmen verkligen på G! Har varit runt 30 grader de senaste dagarna, och fler dagar framöver ska väl också vara likadana. Fast det är detta vi har väntat på halva sommarn så nu när den väl kommer, nä då klagar vi. Men det är säkert för att det kom så plötsligt, har varit en kall sommar hittills om man säger så och nu mittiallt är det hur varmt som helst! Men hursomhelst, vi hörs imorgon, ha det så bra till dess!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela